Τρία χρυσά βραβεία απέσπασε στα Patient Partnerships Awards η ενημερωτική εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία», η οποία αποτελεί πρωτοβουλία της Roche Hellas και φέρει την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ) και την υποστήριξη του πρωταθλητή Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννη Δρυμωνάκου ως Πρεσβευτή. Η εκστρατεία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Roche Hellas και την εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, αναδείχθηκε ως η καλύτερη ενημερωτική καμπάνια στην κατηγορία των σπανίων νόσων, η καλύτερη πρωτοβουλία για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και η καλύτερη πρωτοβουλία συνεργασίας μεταξύ εταίρων της Υγείας προς όφελος των ασθενών. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία» κατέκτησε τρία βραβεία GOLD στις κατηγορίες:|
Prevention and Disease Awareness Campaigns Award: Rare Diseases
Improving Health: Improving Patients’ Life Award
Changing Culture in Healthcare: Best Partnership Initiative for Patients
Στόχος της εκστρατείας είναι να προσφέρει στα άτομα με αιμορροφιλία (αλλά και στα μέλη του ευρύτερου οικογενειακού και κοινωνικού τους περιβάλλοντος) τη γνώση και τα εργαλεία που θα τα βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα την πάθησή τους και να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους. Προς την κατεύθυνση αυτή σημαντική υπήρξε η συμβολή των μελών του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, η εμπειρία των οποίων βοήθησε στην βαθύτερη κατανόηση των αναγκών των ατόμων με αιμορροφιλία στην Ελλάδα. Πολύ σημαντική υπήρξε επίσης η συμβολή των ιατρών της Μονάδας Αιμορραγικών Διαθέσεων και Κέντρου Αιμορροφιλίας Παιδιών και Εφήβων του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», αλλά και της ψυχολόγου του ΣΠΕΑ, οι οποίες ανέλαβαν την επιμέλεια του επιστημονικού περιεχομένου των υλικών της εκστρατείας, επιτυγχάνοντας την αντιπροσωπευτική απόδοση των εμπειριών και των συναισθημάτων των παιδιών με αιμορροφιλία.
Με κεντρικό ήρωα τον Αιμίλιο, ένα πρόσχαρο δεκάχρονο αγόρι με αιμορροφιλία και κύριο όχημα την ιστοσελίδα
Η Αγγελική Φάσσα, Integrated Haemophilia Value Lead, της Roche Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η τριπλή διάκριση της εκστρατείας στα Patient Partnerships Awards, μας γεμίζει υπερηφάνεια και μας παρακινεί να εντείνουμε την προσπάθεια για την αναζήτηση νέων τρόπων βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ατόμων με αιμορροφιλία. Παρέχοντας σε αυτούς τους ανθρώπους τα εφόδια με τα οποία θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους, σήμερα και στο μέλλον, η εκστρατεία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την εκπλήρωση αυτής της υπόσχεσης».
Ο Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, ανέφερε: «Η συγκεκριμένη ενημερωτική εκστρατεία προβάλλει με τον ιδανικό τρόπο αυτό που αποζητά διαχρονικά ο αιμορροφιλικός ασθενής: την αποδοχή, την αποστιγματοποίηση και την ομαλή ένταξη στην κοινωνική ζωή. Με μεγάλη μας χαρά είμαστε αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια, η οποία απολαμβάνει την πλήρη υποστήριξή μας και θα συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο.
Τα βραβεία Patient Partnerships Awards, διοργανώθηκαν για πρώτη φορά φέτος από την Boussias Communications και το Health Daily, με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών εταίρων του κλάδου της Υγείας, οι οποίες συνεισφέρουν στην κάλυψη των αναγκών των ασθενών σε θέματα ενημέρωσης, εκπαίδευσης ή πρόληψης και ωφελούν συνολικά τους ασθενείς και το σύστημα Υγείας.
Η Roche αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία παγκοσμίως στον Κλάδο Φαρμάκων και Διαγνωστικών και εστιάζει στην προαγωγή της επιστήμης με σκοπό τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων. Ο συνδυασμός της δυναμικής των Κλάδων Φαρμάκου και Διαγνωστικών υπό την ίδια στέγη, έχουν καταστήσει τη Roche ηγέτιδα στην εξατομικευμένη θεραπεία – μια στρατηγική που έχει στόχο να προσφέρει σε κάθε ασθενή την κατάλληλη θεραπεία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η Roche είναι η μεγαλύτερη εταιρεία βιοτεχνολογίας στον κόσμο, με ένα διευρυμένο φάσμα φαρμακευτικών θεραπειών στην ογκολογία, την ανοσολογία, τα λοιμώδη νοσήματα, την οφθαλμολογία και τις παθήσεις του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η Roche κατέχει επίσης ηγετική θέση παγκοσμίως στα in vitro διαγνωστικά και την ιστολογική διάγνωση του καρκίνου, καθώς και τη διαχείριση της νόσου του διαβήτη.
Από το έτος ίδρυσής της, το 1896, η Roche εξακολουθεί να αναζητά καλύτερους τρόπους πρόληψης, διάγνωσης και θεραπείας πολλών παθήσεων και να προσφέρει σημαντικό όφελος στην κοινωνία. Ταυτόχρονα, η εταιρεία με στόχο τη βελτίωση της πρόσβασης των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες, συνεργάζεται με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Περισσότερα από τριάντα φάρμακα που έχουν αναπτυχθεί από τη Roche συμπεριλαμβάνονται στον Πρότυπο Κατάλογο Βασικών Φαρμάκων του ΠΟΥ (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας), μεταξύ αυτών πολύτιμα για τη ζωή αντιβιοτικά, ανθελονοσιακά και αντικαρκινικά φάρμακα. Επιπλέον, για ενδέκατη συνεχή χρονιά, η Roche έχει αναγνωριστεί ως μία από τις πιο βιώσιμες εταιρείες στον Κλάδο του Φαρμάκου βάσει των Δεικτών Βιωσιμότητας Dow Jones.
Ο Όμιλος Roche, με έδρα τη Βασιλεία της Ελβετίας, δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες και το 2019 απασχόλησε περισσότερους από 98.000 εργαζόμενους παγκοσμίως. Το 2019, η Roche επένδυσε 11,7 δισ. ελβετικά φράγκα σε Έρευνα & Ανάπτυξη και σημείωσε πωλήσεις ύψους 61,5 δισ. ελβετικών φράγκων. Η Genentech στις Η.Π.Α., είναι στο σύνολό της, μέλος του Ομίλου της Roche. Η Roche κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου της Chugai Pharmaceutical, στην Ιαπωνία. Για περισσότερες πληροφορίες:
Μπορείτε να υποβάλλετε αναφορές του Ν. 4990/2022 (προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου/whistleblowing) είτε μέσω της πλατφόρμας
You may submit reports of Law 4990/2022 (protection of persons who report breaches of Union law/whistleblowing) via the
* Υ.Π.Π.Α. / O.R.M.R.: Υπεύθυνος Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών / Officer responsible for the Receipt and Monitoring of Reports
Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το διαδικτυακό χώρο σχετικά με τα προϊόντα απευθύνονται σε πολλούς διαφορετικούς αποδέκτες και ενδέχεται να περιλαμβάνουν στοιχεία που δεν είναι διαθέσιμα ή έγκυρα σε άλλες χώρες. Σας γνωστοποιούμε ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν πρόσβασή σας σε πληροφορίες που δεν είναι συμβατές με το νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο στη χώρα προέλευσής σας ή με τον τρόπο έγκρισης και χρήσης σε αυτήν.Επίσης, μπορεί να παρέχονται πληροφορίες για προϊόντα σε παγκόσμιο επίπεδο χωρίς τα προϊόντα αυτά να είναι διαθέσιμα σε όλες τις χώρες.