Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2017: Η πρωτοβουλία “for HER”, η ολιστική καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, των ωοθηκών και του τραχήλου της μήτρας που υλοποιείται από τις εταιρείες Roche Hellas και Roche Diagnostics Hellas υπό την αιγίδα της ΕΟΠΕ και της HPV Society, συνεχίζει για τρίτη χρονιά τις δράσεις της, δημιουργώντας ένα κεντρικό σύμβολο: τη Ροζ Βαλίτσα της “for HER”.
Η Ροζ Βαλίτσα της “for HER” αποτελεί μια συμβολική υπενθύμιση για όλες τις γυναίκες πως, όπως σε μια βαλίτσα δεν ξεχνούν να βάλουν τα απαραίτητα, έτσι δεν πρέπει να ξεχνούν την αυτοεξέταση, την επίσκεψη στο γιατρό τους και τις προληπτικές εξετάσεις. Και ακόμα περισσότερο, τους θυμίζει τι μπορούν να κάνουν προκειμένου να μη στερήσουν τη ζωή και την παρουσία τους από όσους τις έχουν ανάγκη και τις αγαπούν.
Πρώτος σταθμός στο ταξίδι της Ροζ Βαλίτσας ήταν το 9ο Greece Race for the Cure®, που διοργανώθηκε πρόσφατα στην Αθήνα από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής». H Roche, για ακόμα μια φορά μεταξύ των χορηγών της διοργάνωσης, συμμετείχε με πολυπληθή ομάδα δρομέων, ενώ στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο ενημέρωσης “for HER”, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να προσθέσουν ευχετήριες κάρτες στη Ροζ βαλίτσα, να φωτογραφηθούν, να ενημερωθούν για τον καρκίνο του μαστού, των ωοθηκών και του τραχήλου της μήτρας καθώς και για τις μεθόδους πρόληψης και ελέγχου.
«Μετά την εξαιρετική υποδοχή που γνώρισαν έως τώρα οι δράσεις της καμπάνιας, στεκόμαστε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην αφετηρία για έναν «αγώνα ζωής», μεταφέροντας το μήνυμα ότι η γνώση μπορεί να αποτελέσει πρωταρχικό όπλο στη μάχη κατά του καρκίνου. Είναι πεποίθησή μας ότι στη Ροζ Βαλίτσα της “for HER” μπορούν να χωρέσουν όλα, γιατί στη μάχη κατά του καρκίνου της γυναίκας τίποτα δεν πρέπει να μείνει απ’ έξω. Κάθε μήνυμα και κάθε συμβουλή μπορεί να είναι πολύτιμα και να σώσουν έστω και μια ζωή, γι’ αυτό και καλούμε όλους να ταξιδέψουν το μήνυμα όσο πιο μακριά γίνεται», δήλωσε η κα Ξένια Καπόρη, Διευθύντρια Εξωτερικών Υποθέσεων της Roche Hellas.
«Για μία ακόμη χρονιά συνεχίζουμε την καμπάνια “For Her”, με συνοδοιπόρους συλλόγους ασθενών και επιστημονικές εταιρείες, προσπαθώντας να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τις γυναίκες, αλλά κι αυτούς που αγαπούν τις γυναίκες, για την αξία της πρόληψης κι έγκαιρης διάγνωσης του γυναικείου και γυναικολογικού καρκίνου. Η Ελληνίδα μητέρα, εργαζόμενη, νοικοκυρά, σπουδάστρια οφείλει στον εαυτό της και στην οικογένειά της να φροντίζει για την υγεία της και να μην αμελεί τον ετήσιο γυναικολογικό της έλεγχο και τις προληπτικές εξετάσεις. Αισιοδοξούμε πως η «ροζ βαλίτσα» θα γεμίσει ευχετήριες κάρτες από όλη την Ελλάδα για γυναίκες που έχουν νοσήσει, αλλά συγχρόνως θα υπενθυμίζει τα βασικά που πρέπει να κάνει κάθε γυναίκα για να διαφυλάξει την υγεία της», δήλωσε ο κος Θανάσης Ακάλεστος, Διευθυντής Business Development της Roche Diagnostics Hellas.
H ροζ βαλίτσα θα συνεχίσει το ταξίδι της το επόμενο διάστημα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας και θα φιλοξενηθεί από ευαισθητοποιημένες γυναίκες που επιθυμούν να στείλουν το δικό τους μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης ως τοπικές πρέσβειρες στην περιοχής τους.
Η καμπάνια «for HER» αποτελεί την πρώτη ολιστική καμπάνια ενημέρωσης κοινού στην Ελλάδα για τον καρκίνο της γυναίκας. Με μηνύματα και δράσεις που απευθύνονται σε όλους – γιατί όλοι έχουμε μία πολύτιμη γυναίκα στη ζωή μας - η καμπάνια «for HER» έχει στόχο να ενημερώσει το κοινό για τον καρκίνο της γυναίκας και να αλλάξει τον τρόπο αντιμετώπισης και διαχείρισης της νόσου. Αναγνωρίζοντας ότι η γνώση μπορεί να αποτελέσει πρωταρχικό όπλο στη μάχη κατά της νόσου, ξεκίνησε τις δράσεις της το 2015 ενημερώνοντας το κοινό για τον καρκίνο του μαστού και τον καρκίνο που αφορά στο γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα (καρκίνος των ωοθηκών, τραχήλου της μήτρας κ.ά.).
Η καμπάνια «for HER» αποτελεί μια πρωτοβουλία της Roche – Κλάδος Φαρμάκου και Κλάδος Διαγνωστικών – και οι δράσεις της διοργανώνονται σε συνεργασία με επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της πρόληψης και της αντιμετώπισης του καρκίνου όπως η Εταιρεία Ογκολόγων-Παθολόγων Ελλάδος (ΕΟΠΕ), η Ελληνική Εταιρεία Έρευνας και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV), ο Όμιλος Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», ο Σύλλογος Καρκινοπαθών-Εθελοντών-Φίλων-Ιατρών "Κ.Ε.Φ.Ι." Αθηνών κ.α.
Στο πλαίσιό της υλοποιούνται μία σειρά δράσεων, όπως ενημερωτικές ομιλίες ιατρών στο κοινό, δωρεάν εξετάσεις, δράσεις πολιτικής υγείας, εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης σε ημερομηνίες-σταθμούς για τη γυναίκα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε πολλές ακόμη πόλεις της Ελλάδας.
Η Roche, με την καμπάνια «for HER» θέλει να κάνει σε όλους γνωστό ότι η συγκεκριμένη νόσος μέσα από την ενημέρωση και την έγκαιρη διάγνωση μπορεί να αντιμετωπιστεί. Με μηνύματα όπως «για μια γυναίκα που αξίζει πολλά, για εσένα, για εκείνη …», «ευαισθητοποιήσου, ενημερώσου, ενημέρωσε», «θέλω να είσαι δίπλα μου!», «ζήσε τη ζωή σου και όχι τη νόσο σου», «όπως τσεκάρεις τη λίστα για τη βαλίτσα σου, μην ξεχάσεις τον προληπτικό σου έλεγχο» η καμπάνια “for HER” αποτελεί ουσιαστικά μία πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης και αισιοδοξίας.
Η Roche αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία παγκοσμίως στον Κλάδο Φαρμάκων και Διαγνωστικών και εστιάζει στην προαγωγή της επιστήμης με σκοπό τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων. Ο συνδυασμός της δυναμικής των Κλάδων Φαρμάκου και Διαγνωστικών υπό την ίδια στέγη, έχουν καταστήσει τη Roche ηγέτιδα στην εξατομικευμένη θεραπεία – μια στρατηγική που έχει στόχο να προσφέρει σε κάθε ασθενή την κατάλληλη θεραπεία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η Roche είναι η μεγαλύτερη εταιρεία βιοτεχνολογίας στον κόσμο, με ένα διευρυμένο φάσμα φαρμακευτικών θεραπειών στην ογκολογία, την ανοσολογία, τα λοιμώδη νοσήματα, την οφθαλμολογία και τις παθήσεις του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η Roche κατέχει επίσης ηγετική θέση παγκοσμίως στα in vitro διαγνωστικά και την ιστολογική διάγνωση του καρκίνου, καθώς και τη διαχείριση της νόσου του διαβήτη.
Από το έτος ίδρυσής της, το 1896, η Roche εξακολουθεί να αναζητά καλύτερους τρόπους πρόληψης, διάγνωσης και θεραπείας πολλών παθήσεων και να προσφέρει σημαντικό όφελος στην κοινωνία. Ταυτόχρονα, η εταιρεία με στόχο τη βελτίωση της πρόσβασης των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες, συνεργάζεται με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Είκοσι εννέα φάρμακα που έχουν αναπτυχθεί από τη Roche συμπεριλαμβάνονται στον Πρότυπο Κατάλογο Βασικών Φαρμάκων του ΠΟΥ (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας), μεταξύ αυτών πολύτιμα για τη ζωή αντιβιοτικά, ανθελονοσιακά και αντικαρκινικά φάρμακα. Στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης, η Roche βρίσκεται για όγδοη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση μεταξύ των εταιρειών του Κλάδου της Φαρμακευτικής και Βιοτεχνολογικής Βιομηχανίας και των Επιστημών Υγείας βάσει των Δεικτών Βιωσιμότητας Dow Jones.
Ο Όμιλος Roche, με έδρα τη Βασιλεία της Ελβετίας, δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες και το 2016 απασχόλησε περισσότερους από 94.000 εργαζόμενους παγκοσμίως. Το 2016, η Roche επένδυσε 9,9 δισ. ελβετικά φράγκα σε Έρευνα & Ανάπτυξη και σημείωσε πωλήσεις ύψους 50,6 δισ. ελβετικών φράγκων. Η Genentech στις Η.Π.Α., είναι στο σύνολό της, μέλος του Ομίλου της Roche. Η Roche κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου της Chugai Pharmaceutical, στην Ιαπωνία. Για περισσότερες πληροφορίες:
Μπορείτε να υποβάλλετε αναφορές του Ν. 4990/2022 (προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου/whistleblowing) είτε μέσω της πλατφόρμας
You may submit reports of Law 4990/2022 (protection of persons who report breaches of Union law/whistleblowing) via the
* Υ.Π.Π.Α. / O.R.M.R.: Υπεύθυνος Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών / Officer responsible for the Receipt and Monitoring of Reports
Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το διαδικτυακό χώρο σχετικά με τα προϊόντα απευθύνονται σε πολλούς διαφορετικούς αποδέκτες και ενδέχεται να περιλαμβάνουν στοιχεία που δεν είναι διαθέσιμα ή έγκυρα σε άλλες χώρες. Σας γνωστοποιούμε ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν πρόσβασή σας σε πληροφορίες που δεν είναι συμβατές με το νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο στη χώρα προέλευσής σας ή με τον τρόπο έγκρισης και χρήσης σε αυτήν.Επίσης, μπορεί να παρέχονται πληροφορίες για προϊόντα σε παγκόσμιο επίπεδο χωρίς τα προϊόντα αυτά να είναι διαθέσιμα σε όλες τις χώρες.